
سلام و درود خدمت دوستای عزیزم
امیدوارم عالی باشین
خیلی از دوستان در رابطه با این میپرسند که چطور مخاطبان بیشتری جذب کنیم و مشتری هامون رو افزایش بدیم
من داستان زیر رو برای پاسخ به این پرسش ها نوشتم و و سعی کنید همراه باخوندن این داستانو تصورش کنین:
یک زوج جوون به محضر میرند که در اونجا عقد کنند و بعد از اینکه عاقد اون زوج جوون رو عقد کرد یک پاکتی رو به اون زوج میده ، و توی اون پاکت یک کارت تخفیف ویژه از لوازم خانگی طاها هستش که نوشته برای حمایت از انر خیر ازدواج و همچنین حمایت از زوج هاس جوون ، لوازم خانگی طاها شرایط و تخفیف ویژه ای (پیشنهاد رد نشدنی) رو بهشون میده ، خب به نظرتون اون زوج برای خرید لوازم خانگیشون به کجا میرن؟!؟
قطعا میرن لوازم خانگی طاها، که اگه اون شرایط و تخفیف (پیشنهاد رد نشدنی) واقعا مناسب باشه ، طبیعتا از اونجا خرید میکنند!
چون مخاطب دقیقا به این محصولات نیاز داره پس بازار هدفمون رو کاملا درست انتخاب کردیم و با دادن یک پیشنهاد رد نشدنی تونستیم مخاطبانمون رو به نحوه احسنت جذب کنیم
پس فرمول این هستش که در مرحله اول مخاطبانان رو به طور دقیق شناسایی کنیم و با دادن یک پیشنهاد رد نشدنی اونها رو به طرف خودمون جذب کنیم
ممنونم که مقالات منو دنبال میکنین ، خیلی خوشحال میشم نظراتتون رو بیان کنین!
توی مقاله بعدی راجب پیشنهاد رد نشدنی و نحوه نوشتنش بیشتر واستون توضیح میدم
دوستدار تو : طاها مراغی
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.